“Waar ik zeer tevreden over ben, is dat Receptioniste.nl op korte termijn receptionistes beschikbaar heeft. Soms moeten we de volgende dag al iemand hebben en aan die vraag kunnen ze voldoen. Ze weten onze wensen en koppelen daaraan direct de juiste persoon. Dat vind ik echt subliem van een bureau”, lacht Astrid de Korver, receptioniste/officemanager bij Interparking.
“Hoe ik bij Receptioniste.nl terecht ben gekomen? Via Google; we hebben soms vervanging nodig ten tijde van ziekte of vakantie. Ik heb bij meerdere partijen een offerte opgevraagd en Receptioniste.nl was prijstechnisch het beste. Bovendien vond ik het prettig dat dit bureau echt gespecialiseerd is in het receptionistenvak. De kandidaten die vervolgens werden voorgesteld, sloten ook aan op onze wensen. Ze waren representatief, accuraat en hadden het juiste opleidingsniveau. In de praktijk moet je natuurlijk merken hoe het uitpakt, maar ook daarover heb ik nooit klachten. We zijn heel tevreden. Ik merk ook dat de receptionistes goede begeleiding krijgen vanuit Receptioniste.nl. Onze contactpersoon, Edwin Hilgers, overlegt regelmatig met hen én met ons of we nog tevreden zijn. Dat kan ik erg waarderen!”