“Sinds 2011 mogen we onze receptie niet meer onbemand laten. Daarom waren we dringend op zoek naar kwalitatief goede receptionistes. Van het bedrijf 6.12 Telefoonservice kregen we de tip om Receptioniste.nl te benaderen”, vertelt Bianca Goudriaan, facility coördinator bij Open Text. “Al na het eerste gesprek had ik er direct een goed gevoel bij.”
“Onze contactpersoon bij Receptioniste.nl, Edwin Hilgers, snapte goed wie wij zochten. Na het gesprek kregen we een uitgebreide e-mail met informatie over geschikte kandidaten. Ook stuurde hij foto’s mee, zodat we wisten wie op gesprek zouden komen. Tijdens deze gesprekken merkten we dat de kandidaten zelf ook goed waren voorbereid. Ze hadden onze ‘manual’ gelezen, die Edwin aan ons had gevraagd. Daarin staat toegelicht wat de dagelijkse gang van zaken is voor receptionistes. Dat werkt ontzettend handig. Ook als we ad hoc een receptioniste nodig hebben. Overigens vind ik het sterk aan Edwin dat hij zelf ook goed benaderbaar is. Ik kan hem altijd bereiken en hij stelt zich zeer flexibel op. Als wij data doorgeven en er verschuift iets, dan is dat nooit een probleem. Ik was laatst plotseling ziek en om half tien zat er al iemand achter de balie. Bovendien lag er geen stapel werk op me te wachten toen ik terugkwam. Ja, we zijn al een jaar dik tevreden!”